ဝိတ္ေလွ်ာ့ၿခင္း အႏုုပညာ ...

ဝိတ္တက္ေနမွန္းေတာ့ သိေနတယ္ ဒါေပမဲ့ အဲ့ဒီေလာက္ ဝေနမယ္လိုု ့ မထင္ထားမိဘူး။ ကိုုယ့္ဘာသာခ်က္ၿပီး ကိုုယ့္ဘာသာစားေကာင္း။ ဘာစားစား အၿမဲစားေကာင္းေနေတာ့လည္း ခက္သား။ လြန္ခဲ့တဲ့သံုုးပတ္က နယူးဂ်ာဆီက အသိအစ္မအိမ္မွာ ေပါင္ခ်ိန္ၿဖစ္တယ္။ ၁၃၄ ေပါင္ ဘုုရားေရ  ... မႏွစ္က ေဒါက္တာနာဇီးယားဟူစိန္ဆီမွာ ခ်ိန္တုုန္းက ၁၂၄ ေပါင္။ တစ္ႏွစ္အတြင္း ဆယ္ေပါင္ေတာင္ တက္လာပါလား။ ဆယ္ေပါင္ဆိုုတာ နည္းတာမဟုုတ္ဘူး။ ေဘာင္းဘီဆိုုဒ္ဇီးရိုုးနဲ ့ မေတာ္လိုု ့ ဆိုုဒ္တူး ဝယ္ဝတ္ရတယ္။ ေမးႏွစ္ထပ္ ဗိုုက္ေခါက္ထြက္ ေပါင္ေတြၾကီးလာတာေတာ့ သတိထားမိတယ္။ မၿဖစ္ေတာ့ဘူး ဝိတ္ေလွ်ာ့မွပဲ ညဖက္ ထမင္းမစားေတာ့ဘဲ အရြက္သုုပ္၊ ပဲၾကာဇံသုုပ္၊ ေခါက္ဆြဲသုုပ္စားတယ္။ ဗုုဒၶဟူး၊ တနဂၤေႏြ တပတ္ႏွစ္ၾကိမ္ သံုုးမိုုင္ေၿပးတယ္။ ရံုုးကၿပန္ေရာက္တာနဲ ့ ေယာဂေလ့က်င့္ခန္း ဆယ္မိနစ္လုုပ္တယ္။ သံုုးပတ္ ငါးေပါင္က်တယ္လိုု ့ ဝိုုင္းကိုုေၿပာၿပေတာ့ ဒင္းက မယံုုဘူးေလ။ ကိုုယ္က ဝိတ္က်ဖိုု ့အင္မတန္ ခက္တယ္ဆိုုတာကိုု သူသိတာကိုုး။ သူ ခရီးႏွစ္ပတ္ထြက္လိုု ့ အရင္ပင္ပန္း အစားအေသာက္ ပံုုမွန္မစားၿဖစ္တာေတာင္ ႏွစ္ေပါင္ပဲက်တာ ကိုုယ္က ငါးေပါင္က်တယ္ဆိုုတာ ဟုုတ္ပါ့မလား။ မင္း ေပါင္ခ်ိန္စက္က မွန္ရဲ ့လား အိုုင္ခီယာက ဝယ္ထားတာ မွန္ပါတယ္။ ေသခ်ာေအာင္ အေမဇုုန္မွာ နံပါတ္ဝမ္းၿဖစ္တဲ့ဟာကိုု ဝယ္လိုုက္တယ္။ ငါးေပါင္က်တယ္ ဟမ္ ... အိုုင္ခီယာေပါင္ခ်ိန္စက္က သံုုးေပါင္က်တယ္။ ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ သံုုးေပါင္က်တယ္လိုု ့ပဲ မွတ္လိုုက္မယ္။ ခုုတပတ္ နယူးဂ်ာဆီ အသိအစ္မအိမ္ ၿပန္ေရာက္ေတာ့ ေပါင္ခ်ိန္ၿဖစ္တယ္ ၁၃၁ ေပါင္။ ေယး ... သံုုးေပါင္က်တာ ေသခ်ာၿပီ ငါကြ။ ဝိုုင္းကိုု ေၿပာၿပေတာ့ ယံုုပါၿပီတဲ့။ ကိုုယ့္ရည္မွန္းခ်က္က ဆယ္ေပါင္က်ဖိုု ့ ၁၂၄ ေပါင္။ ကိုုယ္ပံုုမွန္က ၁၁၆ ေပါင္ ၁၁၆ ကေန ၁၂၀ အတြင္း ရိွရမယ္။ ဝိုုင္းက မင္းလုုပ္ႏိုုင္ပါတယ္ ၃ ေပါင္ေတာင္ က်ၿပီးၿပီပဲ ဒီပံုုစံအတိုုင္းဆိုု ဆယ္ေပါင္က်မွာပါ။ မၾကီးက သစ္သီးေတြစားတာေလွ်ာ့၊ ဗိုုက္၊ ေပါင္၊ တင္အတြက္ ေလ့က်င့္ခန္း လုုပ္ခိုုင္းတယ္။ သမီး ဝေနသလိုုပဲလိုု ့ သတိေပးလာတဲ့အေမ့ကိုု ဝိတ္ေလွ်ာ့ေနတဲ့အေၾကာင္း၊ သံုုးေပါင္က်လာတဲ့အေၾကာင္းေၿပာၿပီး ဘယ္လိုုစားေသာက္ရတယ္ဆိုုတာ ေဆြးေႏြးၾကတယ္။ အေဖက သမီးေရ ဝိတ္သိပ္မေလွ်ာ့နဲ ့ အရမ္းပိန္ရင္ မေကာင္းဘူး အားမရိွဘဲ ၿဖစ္ေနလိမ့္မယ္။ တအားပိန္ေညာင္ေနေအာင္ေတာ့ မေလွ်ာ့ပါဘူး ခုုကအရမ္းဝေနလိုု ့ ပံုုမွန္အေလးခ်ိန္ ၿပန္ေရာက္ေအာင္လိုု ့ ၾကိ ုုးစားေနရတာ။ ဝိတ္ေလွ်ာ့ရမယ္လိုု ့ လက္ခံတယ္၊ ဝိတ္ေလွ်ာ့မဲ့နည္းလမ္းေတြကိုု သိတယ္၊ ဝိတ္ေလွ်ာ့ခ်င္စိတ္လည္းရိွတယ္၊ ၾကိ ုုးစားအားထုုတ္မႈ ဇြဲလံုု ့လဝီရိယလည္း ရိွတယ္ဆိုုရင္ ဝိတ္က်တယ္ဆိုုတာ ကိုုယ္ေတြ ့။

စန္းထြန္း
ဂ်ဴလိႈင္ ၂၂၊ ၂၀၁၈။

No comments: