ေၾကာင္တစ္ေကာင္ရဲ ့ ဖြင့္ဟဝန္ခံခ်က္...


ကြ်န္ေတာ့္နာမည္ မိုုခ်ီပါ အသက္က ႏွစ္ႏွစ္ရိွပါၿပီ။ မိုုခ်ီဆိုုတာ ဂ်ပန္ၿပည္က နာမည္ၾကီး rice cake ပါတဲ့။ မိုုခ်ီလိုု ့ နာမည္ေပးၿခင္း ခံရတာ မထူးဆန္းဘူးဗ် ကြ်န္ေတာ့္သခင္မက ဂ်ပန္မကိုုး။ ကြ်န္ေတာ္သခင္က အေမရိကန္ ဒါေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ကိုု ရိွတယ္လိုု ့ေတာင္ ဂရုုမစိုုက္ဘူး။ သူက ဟိုုနတ္စုုဆိုုတဲ့ေခြးမကိုုပဲ ဝိုုင္းခ်စ္ၾကတာ။ နတ္စုုဆိုုတာ ဂ်ပန္လိုု ေႏြလိုု ့ အဓိပၺာယ္ရပါသတဲ့။ နတ္စုုက ခ်ီဘာမ်ိဳး အသက္က ငါးႏွစ္ေလာက္ရိွၿပီ။ အေတာ္ဖားတဲ့ေကာင္ သခင္ေတြ ၿပန္လာရင္ တကိုုယ္လံုုးခါ အသံမ်ိဳးစံုုေအာ္ဟစ္ အရုုပ္ကိုုကိုုက္ၿပီး ၾကိ ုုတတ္တယ္။  တခါတေလမ်ားဆိုုရင္ ခ်ိတ္ေတာင္တက္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္က နတ္စုုလိုု လံုုးဝမဖားတတ္ဘူး သခင္ေတြ ၿပန္လာရင္ ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးပဲ သြားၾကိ ုုတတ္တယ္။ ကြ်န္ေတာ့္သခင္နဲ ့ သခင္မက ေအးေအးေဆးေဆးပဲ။ သခင္မက ကြ်န္ေတာ့္ကိုု တခါတေလ ခ်ီတယ္ ေပြ ့တယ္။ အဲ... ၿပသနာက တဖက္ခန္းမွာေနတဲ့ ပုုလင္းဖင္မွန္ေၾကာင္မ။ သူက ကြ်န္ေတာ့္တိုု ့ကိုု အစာေကႊ်းတယ္ ေရတိုုက္တယ္ ကြ်န္ေတာ္နဲ ့ေဆာ့တယ္။ သူ ၿပန္လာလိုု ့ သြားၾကိ ုုတဲ့အခါ ကြ်န္ေတာ္က တခါတေလ ေညာင္လိုု ့ ႏႈတ္ဆက္တယ္။ အဲဒါကိုု သူက what ေညာင္... ေတာ္ၾကာမွ ေကႊ်းမယ္လိုု ့ ေၿပာတတ္တယ္။ ၾကည့္ ... ကြ်န္ေတာ္တိုု ့ေၾကာင္ေတြက ေညာင္လိုု ့ပဲ ေအာ္တတ္တဲ့ဟာကိုု သူက နားမလည္ဘဲနဲ ့ စြတ္ေၿပာေနတယ္။

တခါတေလ ဗိုုက္ဆာလိုု ့ သူ ့ဆီမွာ တေညာင္ေညာင္နဲ ့့ အစာသြားေတာင္းရင္ မိုုခ်ီ နင္ဟာ ငါေတြ ့ဖူးတဲ့ေၾကာင္ေတြထဲမွာ အေညာင္ဆံုုးပဲ။ နင့္ေလာက္ေညာင္တဲ့ေၾကာင္ မေတြ ့ဖူးဘူးတဲ့။ ကြ်န္ေတာ့္မွာ ဂုုဏ္ပဲယူရေတာ့မလိုု။ နားညည္းမခံႏိုုင္လိုု ့တဲ့ ထေကႊ်းတယ္ ၿပီးေတာ့ ေၿပာလိုုက္ေသးတယ္ တခ်ိန္လံုုးဆာ တခ်ိန္လံုုးစားေနတာပဲတဲ့။ ကိုုယ့္ပါးစပ္နဲ ့ ကိုုယ္စားႏိုုင္တာ သူ ့ပါးစပ္ငွားစားတာ က်ေနတာပဲ တကတဲမွပဲ။ သူ ့အခန္းတံခါးကိုု သြားၿခစ္ရင္ သူ စိတ္ေကာင္းဝင္ေနတဲ့အခ်ိန္ဆိုု မိုုခ်ီ လာ..လာဆိုုၿပီး ေခၚတတ္တယ္။ စိတ္ေကာင္းမဝင္တဲ့အခ်ိန္ဆိုုရင္ ေနာက္ေနာင္ ငါ့ဆီကိုု ဘယ္ေတာ့မွ မလာနဲ ့လိုု ့ ေအာ္ဟစ္ႏွင္ထုုတ္တတ္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္က ပြတ္တီးပြတ္သပ္လုုပ္တာ မၾကိ ုုက္ဘူး။ သူက လာလာေပြ ့ခ်ီတတ္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း လာေပြ ့ရင္ ေအာ္ေတာ့တာပဲ။ သူ ကြ်န္ေတာ္နဲ ့ ရင္းႏွီးေအာင္ အေတာ္ေလး ၾကိ ုုးစားလိုုက္ရတယ္။ လက္မွာလည္း ကုုတ္ရာဗရပြနဲ ့။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ကြ်န္ေတာ္ သူပြတ္သပ္ေပးေနရင္တာကိုု လက္နဲ ့သြားသြားစတယ္။ သူစိတ္တိုုတဲ့အခါ ေၾကာင္သားစြတ္ၿပ ုုတ္ လုုပ္စားပစ္လိုုက္မယ္၊ ေၾကာင္ဘာဘီက်ဴ လုုပ္စားပစ္လိုုက္မယ္ ဘာမွတ္လဲလိုု ့ ၿခိမ္းေၿခာက္တတ္ေသးတယ္။ တခါတေလ သူစိတ္တိုုရင္ ေတာက္ေခါက္တတ္တယ္။ သူ ေတာက္ေခါက္တာကိုု ကြ်န္ေတာ္ သိပ္ေၾကာက္တာပဲ။ တခါတေလ ကြ်န္ေတာ္က ဂါးလိုု ့ပါးစပ္ၿဖဲၿပ အၿမီးေထာင္ၿပရင္ သူကလည္း ဂါးကနဲေအာ္ လက္နဲ ့ကုုတ္ၿခစ္ေတာ့မယ့္ပံုု လုုပ္တတ္တယ္။

တခါတေလက်ေတာ့လည္း ကြ်န္ေတာ္ေအာ္သလိုု အသံမ်ိဳးစံုုနဲ ့ လိုုက္ေအာ္တတ္တယ္ အေတာ္ေနာက္တဲ့သူ။ ကြ်န္ေတာ္ မ်က္စိမွိတ္ၿပရင္ သူကလည္း ၿပန္မိွတ္ၿပတယ္။ မိုုခ်ီ နင္ ေတာ္ေတာ္ဆိုုးတဲ့ေၾကာင္လိုု ့ ခ်ီးမြမ္းတတ္ေသးတယ္။ သူ ထမင္းစားရင္ ကြ်န္ေတာ္နဲ ့နတ္စုုက သြားသြားေမွ်ာ္တတ္တယ္။ နတ္စုုဆိုုတဲ့ေကာင္က အစံုုစားတဲ့သတၱဝါ သူ ဘာေကႊ်းေကႊ်း စားတယ္ နည္းနည္းေလးမွ စတန္းတပ္မရိွဘူး။ ကြ်န္ေတာ္က အေမရိကန္မွာေမြး အေမရိကန္မွာၾကီးတဲ့ အေမရိကန္ေၾကာင္စစ္စ္။ ေၾကာင္စာနဲ ့ ကန္ဗူးထဲက တူနာကိုုပဲ စားတယ္။ တခါတေလ နတ္စုုအစာကိုု သြားစားရင္ သေဘာေကာင္းတဲ့ နတ္စုုက ေအးေအးေဆးေဆးပဲ။ သူက နတ္စုု နင့္အစာေတြကိုု မိုုခ်ီ ဝင္တီးေနတယ္၊ ကိုုက္ထည့္လိုုက္ပါလားလိုု ့ ေလွာ္ေပးတတ္တယ္။ အဲဒီအခါ နတ္စုုက ေဘးနားလာရပ္ၿပီး သူ ့အစာေတြကိုု မစားဖိုု ့ တားတတ္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္က နတ္စုုကိုု ေခါင္းသြားသြားေဝွ ့တတ္တယ္။ နတ္စုုကိုု လက္သည္းနဲ ့ သြားကုုတ္ရင္ ကိန္ကိန္လိုု ့ ေအာ္ဟစ္ၿပီး သူ ့အခန္းထဲကိုု သြားတိုုင္ပါေလေရာ။ အေတာ္အတိုုင္အေတာထူတဲ့ေကာင္ သူ ့ခႏၶာကိုုယ္မွ အားမနာ ပိစိေကြးကြ်န္ေတာ့္ကိုု မႏိုုင္တာနဲ ့သခင့္ဆီက အကူအညီေတာင္းရတယ္။ ဟိုုက မိုုခ်ီ နင္ နတ္စုုကိုု လုုပ္တယ္ဟုုတ္လား ေအးေလ နတ္စုု သနားပါတယ္ဆိုုၿပီး ေခ်ာ့တတ္တယ္။ နတ္စုုေဆာ့တဲ့ အရုုပ္ကိုု ကြ်န္ေတာ္ သြားကိုုက္ရင္ နတ္စုုက သူ ့ဟာဆိုုၿပီး ဝင္လုုတတ္တယ္။ အဲဒီနတ္စုုဆိုုတဲ့ အေကာင္ဟာ ဝဖီးေနတာမ်ား တခါတုုန္းက ဆိုုဖာေပၚ ခုုန္တတ္တာ ဘိုုင္းခနဲ  ပစ္လဲက်တယ္ အေတာ္အီစိမ့္သြားမွာပဲ။


ညေနရံုုးဆင္းလိုု ့ အိမ္ေရာက္ရင္ သူက ကြ်န္ေတာ့္ကိုု ေပြ ့ခ်ီတတ္တယ္။ အဲဒါကိုု နတ္စုုက လက္နဲ ့ကုုတ္ၿပီး ကြ်န္ေတာ့္ကိုု မခ်ီဖိုု ့တားတယ္ အေတာ္မနာလိုုတိုုရွည္တဲ့ေကာင္။ ကြ်န္ေတာ့္ကိုု ပြတ္သပ္ေပးေနရင္လည္း သူ ့လက္နဲ ့ ကုုတ္ၿခစ္ၿပီး မပြတ္သပ္ေပးဖိုု ့ ေအာ္ဟစ္တတ္ေသးတယ္။ နတ္စုုဆိုုတဲ့ အေကာင္က မိုုးၿခိမ္းတာကိုု ေသမေလာက္ေၾကာက္တာ။ မိုုးၿခိမ္းရင္ သူ ့မွာ ေနစရာမရိွေတာ့ဘူး ကုုတင္ေအာက္ ဝင္ေၿပးရတာနဲ ့။ အစတုုန္းက သူက နတ္စုု ကုုတင္ေပၚ တက္အိပ္တာ လက္ခံေသးတယ္။ ေနာက္ေတာ့ နတ္စုုက ေသးတစိုုစိုု ၿဖစ္ေနတာနဲ ့ ကုုတင္ေပၚ လံုုးဝအတက္ မခံေတာ့ဘူး။ သခင္ေတြက မွန္မွန္ေခြးမေက်ာင္းႏိုုင္ေတာ့ နတ္စုုလည္း ထိန္းထားတဲ့ၾကားက ေသးတစိုုစိုုၿဖစ္တယ္။ တခါတေလ သူ ့ေမြ ့ယာေပၚမွာ ေသးထြက္တတ္တယ္။ ကြ်န္ေတာ့ေမြ ့ယာအုုပ္ေဆာင္းလည္း နတ္စုုေသးေပါက္လိုု ့ ပစ္လိုုက္ရတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က သူ ့ေမြ ့ယာေပၚမွာ အခန္ ့သား အိပ္ေနရင္ ကုုတင္ေအာက္မွာ အိပ္ေနတဲ့ နတ္စုုက မနာလိုုသိပ္ၿဖစ္တာ။ နတ္စုုက ကုုတင္ေပၚတက္ခ်င္ပါတယ္လိုု ့ အမူအယာနဲ ့ ေတာင္းပန္တတ္ေပမဲ့ သူက ဘယ္ေတာ့မွ လက္မခံဘူး။ တခါတေလ နတ္စုုက ရွဴးအရမ္းေပါက္ခ်င္ရင္ သူ ့ကိုု အမူအယာနဲ ့ ေတာင္းတတ္တယ္။ ဒါေပမဲ့ သူက ဘယ္ေတာ့မွ ေခြးမေက်ာင္းဘူး။ သူ ့မွာလည္း အရိုုးအဆစ္ေတြနာလိုု ့ ကုုတင္ေပၚမွာ အိပ္ေနရတာ ခပ္မ်ားမ်ား။

ညဖက္ေရာက္ရင္ သူ ့အခန္းတံခါးကိုု ကြ်န္ေတာ္က ကုုတ္ၿခစ္ၿပီး ဖြင့္ခိုုင္းတတ္တယ္။ သူ သေဘာေကာင္းရင္ လာဖြင့္ေပးတတ္ၿပီး သေဘာမေကာင္းရင္ လာမဖြင့္ေပးဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း သူ ့ေၿခရင္းမွာ အိပ္ရတာကိုု သေဘာက်တယ္ ေႏြးတာကိုုး။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ေလးေပါင္ေလာက္ရိွေတာ့ သူ ့ေၿခေထာက္နာလာတယ္နဲ ့ တူပါရဲ ့ ကြ်န္ေတာ့္ကိုု ကန္ထုုတ္တတ္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ၿပန္တက္ၿပီး အိပ္တာပဲ။ တခါတေလ သူ ့ေၿခေထာက္ၾကီးနဲ ့ ကြ်န္ေတာ့္ကိုု ဖိထားလိုု ့ မနည္းခါခ်ရတယ္။ သူ ့အခန္းနားမွာ ငွက္ကေလးေတြ လာတတ္တယ္။ အဲဒါကိုု ကြ်န္ေတာ္က ေစာင့္ဖမ္းခ်င္တာ။ မိုုခ်ီ မွီ...မွီ လိုု ့ေခၚရင္ ကြ်န္ေတာ္က ေညာင္ဆိုုၿပီး ေၿပးလာတတ္တာကိုု သူ သိပ္သေဘာက်တယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ကြ်န္ေတာ္ သိပ္စကားမ်ားတဲ့ေၾကာင္။ ပြတ္သပ္ေပးဖိုု ့ေတာင္းရင္ ေညာင့္လိုု ့ အသံၿပတ္နဲ ့ ေတာင္းဆိုုတယ္တယ္။ ဗိုုက္ဆာရင္ အသံၿဗဲၾကီးနဲ ့ ေညာင္ေညာင္လိုု ့ သူ နားမခံသာေအာင္ ေအာ္မယ္။ တခါတေလ ေညာင္...ေညာင္ လိုု ့ စကားေတြ ေၿပာတယ္။ သူ ့လက္ေမာင္းနား တိုုးေခြ ့ရတာကိုု ကြ်န္ေတာ္ သိပ္ၾကိ ုုက္တာ။ သူက တခါတေလ ကြ်န္ေတာ့္ ႏႈတ္ခမ္းေမႊး၊ အၿမီးေတြကိုု ေဆာင့္ဆြဲၿပီး စတတ္တယ္။ တခါတေလ ကြ်န္ေတာ့္ကိုု ေပြ ့ခ်ီၿပီး နတ္စုု မနာလိုုၿဖစ္ေအာင္ လုုပ္တတ္တယ္။ နတ္စုုနဲ ့သူ ကလူ၏သိုု ့ ၿမ ူ၏သိုု ့ ေဆာ့ကစားေနရင္ ကြ်န္ေတာ္လည္း ေဆာ့ခ်င္တာေပါ့။ ကြ်န္ေတာ္က ဟိုုေၿပးဒီေၿပးလုုပ္ရင္ မိုုခ်ီတစ္ေကာင္ ဘာၿဖစ္ေနပါလိမ့္တဲ့။ ကြ်န္ေတာ့္ကိုု ဆိုုးတယ္လိုု ့သာေၿပာတယ္ သူကလည္း ခပ္ဆိုုးဆိုုး။

ကြ်န္ေတာ့္ဗိုုက္က အဆီေတြကိုု လာလာကိုုင္တတ္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း အဲဒီလိုုကိုုင္တာကိုု နည္းနည္းမွမၾကိ ုုက္။ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္တိုုရင္ ဂါးဆိုုၿပီး အစြယ္ၿဖဲၿပ အၿမီးေထာင္ၿပတတ္တယ္။ သူကလည္း ဂါးဆိုုၿပီးေအာ္ လက္သည္းနဲ ့ကုုတ္ၿခစ္ေတာ့မလိုု လုုပ္ၿပတယ္။ သူက ကြ်န္ေတာ္ ေဆာ္ထားတာကိုု မွတ္ထားတယ္။ တခါတေလ ကြ်န္ေတာ္ ေညာင္ေညာင္လိုု ့ အစာေတာင္းရင္ မ်က္ခြက္ကိုု ပိတ္ကန္တတ္တယ္။ ကြ်န္ေတာ့္ဖင္ကိုုလည္း ပိတ္ကန္တတ္ေသးတယ္။ တခါတေလ ကြ်န္ေတာ့္ဂုုတ္ကိုု ညွပ္ကိုုင္တတ္တယ္။ အဲဒီအခါဆိုု ကြ်န္ေတာ္က ဘာမွလုုပ္လိုု ့မရေတာ့ဘူး။ သူ ခ်ီမယ္ဆိုုရင္ ကြ်န္ေတာ္က သခင့္အခန္းထဲ ဝင္ေၿပးတတ္တယ္။ အဲဒါဆိုု သူက မလိုုက္ရွာေတာ့ဘူး။ ခဏေနရင္ ကြ်န္ေတာ္ကပဲ သူ ့အခန္းတံခါး တြန္းဖြင့္ၿပီ သူ ့ဆီ သြားရတာပါပဲ။ သူ ၿပန္လာတဲ့အခါ ကြ်န္ေတာ္က တံခါးဝကေနေစာင့္ၿပီး တံခါးဖြင့္လိုုက္တာနဲ ့ အၿပင္ကိုုထြက္ရင္ မိုုခ်ီ လာ..လာ လိုု ့ေခၚတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က မလာရင္ တံခါးပိတ္ပစ္လိုုက္တယ္။ ကြ်န္ေတာ့္မွာ ေၾကာက္ေၾကာက္နဲ ့ တံခါးဝကိုု ေစာင့္ေနရတယ္။ ခဏေနေတာ့မွ သူက ကြ်န္ေတာ့္ကိုု တံခါးဖြင့္ေပးတယ္။ သူ အၿပင္ထြက္ရင္ ကြ်န္ေတာ္လည္း လိုုက္ခ်င္တာေပါ့ တေညာင္ေညာင္နဲ ့ ပူဆာဖူးတယ္။ အယ္မေလး ဒင္းက ေခၚဖိုု ့ေနေနသာသာ အေတာ္ရႈပ္တဲ့ေၾကာင္ဆိုုၿပီး ေၿခေထာက္နဲ ့ ကန္ထုုတ္တယ္။ သူက ကန္တယ္ဆိုုေပမဲ့ ဖြဖြေလး ကန္တာပါ။ နတ္စုုကိုုေတာ့ good girl တဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ကိုုေတာ့ bad boy တဲ့။ ကြ်န္ေတာ့္ကိုု လူဆိုုးေလးလိုု ့ နာမည္ေပးတာကိုု ကြ်န္ေတာ္က ခပ္ၾကိ ုုက္ၾကိ ုုက္ပဲ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ဆိုုးတာကိုုး။ ကြ်န္ေတာ့္ကိုု မ်ားမ်ားေလးဆိုုးၿပီး နည္းနည္းေလး ခ်စ္ဖိုု ့ေကာင္းတယ္တဲ့။ သူကလည္း ထူးမၿခားနားပဲ။ ကြ်န္ေတာ္တိုု ့လား ရန္ၿဖစ္လိုုက္၊ ၿပန္ခ်စ္လိုုက္နဲ ့ ေပ်ာ္စရာၾကီးဗ်။

စန္းထြန္း
ေမ ၁၆၊ ၂၀၁၅။

4 comments:

Anonymous said...

Nice job!!
MMIora

Anonymous said...

Good one! Very Cute Mochi And???
Ma Khine

Ma Tint said...

good girl နဲ႔ bad boy ေလးအေၾကာင္း ၾကည္ႏူးစြာဖတ္သြားတယ္ စန္းစန္းေရ....
မေရာက္တာၾကာေပါ့ သတိယေနတယ္။

blackroze said...

မိုခ်ိ ေျပာတဲ့ ပုလင္းဖင္မွန္ေၾကာင္မဆိုတာ
ဘယ္သူမ်ားပါလိမ့္ေနာ္..
စဥ္းစားခန္းဝင္သြားသည္